Cabang

Rabu, 2 April 2014

Apco : Jika juruterbang atau anak kapal tidak dikambinghitamkan, konspirasi akan terbarai ?

Semakin hari semakin kusut nk fikirkan teori konspirasi kehilangan MH370. Makin dibuat kenyataan makin berserabut wartawan nk laporkan ke mana hala sebenar MH370. Makin banyak soalan yg ditanya ketika sidang media makin bertambah persoalan di minda dunia khususnya kepada waris mangsa MH370.

Segala aset telah dikerahkan dari berbagai negara serantau kecuali Amerika dan Israel walaupun mereka lebih dulu mengetahui kisah sebenar yg berlaku pd MH370. Kronologinya seiras runtuhnya mercu tanda pentagon 911 suatu ketika dulu.

Walaupun tiada bukti yang dpt mengaitkan juruterbang dan anak-anak kapal terlibat dalam kehilangan MH370 setelah 'penyiasatan' dibawa ke peringkat antarabangsa, namun pihak berkuasa tempatan (PDRM dan Kerajaan Msia) masih tidak mengesahkan semua makhluk di dalam MH370 adalah bebas daripada unsur sabotaj,rampasan,psikologi atau masalah peribadi.

Seluruh anak kapal yang merupakan warga Malaysia yang terlalu dikenali profilnya samada waris ataupun pihak MAS sendiri tapi dilihat asing oleh pihak berkuasa. Sedangkan seramai 227 penumpang dari berbagai negara termasuklah 3 amerika dan 2 pemegang passport palsu warga Iran senang 'dibersihkan'. Apa sebenarnya kisah disebalik konspirasi kehilangan MH370???

Wallahualam Bissawab.


Respon dari ' Semua Penumpang MH370 bersih 4 elemen'


1 ulasan:

  1. Mudahnya menjadikan juruterbang dan anak kapal sebagai kambing hitam, untuk kelangsungan menutup kelemahan atau perancangan jahat sendiri. Bagi yg sedang berkhidmat walau disektor mana sekalipun, eloklah berwaspada kerana anda mungkin akan dijadikan kambing hitam suatu hari nanti.

    BalasPadam

cetusan ranting 1 (terkini)