Cabang

Ahad, 4 April 2010

Rosmah setahun jadi wanita pertama...

Sedar atau tidak rakyat Malaysia perlu bersyukur kerana limpahan rahmatNya dapat kita meneruskan kehidupan dalam keadaan negara yang aman dan sejahtera...Alhamdulillah.

Tiada kekacauan walaupun ada segelintir para demonstran ultra melayu melompat meraban menuntut hak mereka yang dirasakan semakin terhakis. Demonstran bermusim ini sentiasa menjaja ketuanan melayu demi meraih sokongan. Sokongan untuk menaikkan semangat kemelayuan.

Tiada undang-undang atau hukuman yang diadili memberi keutamaan kepada yang terlebih kemelayuannya.Salah tetap salah,termaktub dalam perlembagaan.

Yang mendukacitakannya ialah dek kerana mempertahankan kemelayuan, seseorang sangggup membuang nilai roh Islam serta adab-adab Islam yang pernah diwarisi nenek moyang di alam melayu itu sendiri....

Setahun kebelakangan ini kes jenayah Syari'ah semakin menyenak dan menyanggutkan. Daripada kalangan pemimpin,dif-dif kehormat,dato' datin,ustaz ustazah,cikgu cikgi,pelajat universiti sehingga menularnya ke kampung dan pendesaan...



berdasarkan kes yang hanya dilapurkan > Jab. Bantuan Guaman

Kembalilah kepada Al-Quran dan As-Sunnah Nabi Saw.

2 ulasan:

  1. Semakin berisi kak Mah nampaknya,
    kalau di isi dengan sumber halal xpe,tapi kalau diisi dengan sumber haram?

    BalasPadam
  2. ntah le ijoks2009,rasanya dia dah tak pakai kasut tumit..sumber halam

    dalam kes sivil pun org melayu juara apatah lagi kes syariah..

    segala-galanya umno juara lah..wallahua'lam.

    BalasPadam

cetusan ranting 1 (terkini)