Cabang

Sabtu, 17 Julai 2010

Perang Terhadap Apco…Umno hanya picisan!



Kita sering tersasar dalam memberi focus terhadap sesuatu isu yang membejati kehidupan seharian…

Ada sahaja isu-isu panas yang sentiasa ‘diupdated’ oleh media-media utama teutama melalui stesen tv…kontraversi, skandal dan penipuan sering diulang tayang.

Walaupun pada mulanya sukar untuk sebahagian rakyat mempercayai sesuatu berita samada benar atau fitnah…tapi dek kerana putaran berita dilakukan secara sistematik siang dan malam tanpa fakta yang konkrit sekalipun, akhirnya hati mudah dibolak balikkan sehingga terus mempercayainya.

Yea jugak ! Patutlah itu hari ! Tak sangka ye ! Cek dah habaq lama dah !...inilah akhirnya respon diberikan walau di awal-awal dulu langsung tak mempercayainya..

“ Setiap penipuan yang diulang-ulang, akhirnya dianggap benar – Adolf Hitler

Penyambungan kontrak Apco Worldwide membuktikan pemimpin-pemimpin Umno Barisan Nasional terus menerus dijadikan balaci Israel/Yahudi yang secara langsung membawa malapetaka besar kepada rakyat khususnya orang Islam.

Walaupun tentangan terhadap Umno wajib diteruskan, perang yang lebih utama perlu ditujukan kepada ‘think tank’ mereka kerana mentality setiap pemimpin-pemimpin Umno telah ‘didonktrinkan’ untuk berpegang kepada slogan ‘Saya yang menurut perintah’.

Berubah Sebelum Bernanah!

Nota kekisi : Adakah kita hanya tunggu dan lihat ? Asal tak kacau periuk nasi aku ? Tiada peruntukan undang-undang kah yang boleh diambil terhadap Umno Barisan Nasional kerana bersekongkol dengan yahudi laknatullah ini kerana Malaysia tiada hubungan diplomatic dengan Tel Aviv ? Yahudi laknatullah tidak akan redha/aman selagi Umno tidak mengikut telunjuk mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cetusan ranting 1 (terkini)