Cabang

Selasa, 12 April 2011

Akhirnya hasil siasatan telah diperolehi...


Tahniah buat pasukan Veterinar kerana telah berjaya mengurangkan sedikit kebimbangan rakyat mengenai tahap ketulenan telur-telur yang terdapat di seluruh Malaysia.

Bahkan, telur-telur yang terdapat di bumi Sarawak juga telah disahkan tulen walaupun ada sebahagiannya telah terlalu lama diperam menjangkau sehingga 75 tahun, masih tersimpan rapi. Ia juga sah tulen.....kehkehkeh!

Bukan senang nak jelajah seluruh tanahair hanya dalam beberapa hari bagi mendapatkan separuh daripada berjuta sampel bagi tujuan ujikaji...di sini Sah Tiada Telur Tiruan

Sepatutnya pasukan penyiasat PDRM merasa malu dengan tindakan agresif yang dilakukan Jabatan Veterinar(Haiwan) tanpa menunggu sebarang laporan kepada mereka, cukup sekadar mendengar pendedahan Presiden Persatuan Pengguna P.Pinang baru-baru ini di kaca tv...

Malu kerana tidak dapat memberi keputusan yang meyakinkan ramai pihak tentang pelakon sebenar di dalam sebuah video lucah yang dikaitkan dengan seorang pemimpin Pakatan Rakyat.

Sesekali dialihkan isu kepada jam omega yang sudah tidak kedengaran lagi hari ini kerana pasukan polis sendiri mengakui jam itu tidak perlu diserahkan kepada mereka....Kenapa polis membuat sidang media untuk memberitahu bahawa Dato' Seri Anwar tidak perlu berbuat demikian, pelik juga!

Nampaknya Polis lebih berhati-hati kerana tidak yakin dengan jam omega yang diserahkan oleh Dato' Rahim Thambi Chik adalah kepunyaan Dato' Seri Anwar...maklumlah kata-kata dari mulut Umno,kehkehkeh.

Yang pasti telur telah disahkan tulen luar dan dalam, video tulen di luar tapi di dalam masih samar-samar sehingga ke hari mengundi....wallahua'lam.

1 ulasan:

cetusan ranting 1 (terkini)