Cabang

Sabtu, 18 Jun 2011

SAH SPR BARUA UMNOAPCO ? 21 hari lagi....


Amboi Amboi Amboiiiiii.......

Kepala SPR ni makin lama makin bebal agaknya, hari-hari kena lutu kepala dgn Umno ke hapa?

Dia sebenarnya bacul tapi cuba buat-buat berani....ingat rakyat takut?

Tutup pintu rundingan dengan BERSIH, konon selama ini ruang yang luas telah diberikan?....bagi ruang je tapi tak pernah terima pandangan yang baik untuk pulihkan SPR. Dia ingat SPR tu bisnes mak bapak dia punya?

Alasan peniaga dan teksi rugi adalah skrip Umno, walhal merekalah pihak yang lebih bertuah dengan kebanjiran peserta-peserta BERSIH dari seluruh pelusuk tanahair. Yang menyebabkan kerugian adalah polis kerana sembarangan menutup jalan ke bandaraya dan menembak membuta tuli gas....

"Kalau pilihanraya tidak adil, bagaimana beberapa negeri boleh dirampas Pakatan Rakyat?"- Abd. Aziz

Kenyataan popular yang selalu digunakan oleh pemimpin Umno ini adalah semata-mata menggunakan akal kontot mereka yang menari ikut rentak Apco yahudi laknatullah.

Sekiranya pilihanraya bersih dan telus, bukan setakat Kelantan, Kedah, Selangor, P.Pinang dan Perak berjaya dimenangi Pakatan Rakyat, malah Sabah dan Johor pun belum tentu Umno boleh pertahankan dalam PRU 13 nanti.

Silap-silap Rosmah pun terpaksa gadai beg-beg tangan dan gincu nak tebus wang deposit laki dia di Parlimen Pekan....majoriti 200 undi (PRU 10) yang dia menang pun harap tong misteri yang bergolek las minit.wallahua'lam.

labun KepalaBana SPR di sini......

1 ulasan:

cetusan ranting 1 (terkini)