Cabang

Jumaat, 23 Mac 2012

Alamak hai ! kos jamban saja RM 176,650.54....aje gampang

ini baru ubah suai jamban jerrr...

"Hasan menggunakan peruntukan untuk baik pulih pejabat Exco membabitkan kos RM300,000 sedangkan Tan Sri Abdul Khalid selaku Menteri Besar tidak menggunakan satu sen pun untuk ubah suai pejabat.....lagi di sini

Azmin Ali sendiri buka pekung satu kepincangan besar dalam pemerintahan Pakatan rakyat Selangor yang didominasi Pkr.....pemimpin gelojoh dan buruk perangai

kenyataan Azmin yang beremosi dek kerana dendam lama tak lepas2, ingatkan boleh dpt 'mileage' rupanya terdedah barang lain...masa Hasan Ali ada jawatan korang tengok jer hehe, bila dia merepek mintak dedah harta Azmin bebaru ni,kerana nak cover line balun pulak Hasan Ali balun duit rakyat....2 x 5 jugak, Azmin patut 'declare' itu harta zaman sama2 mentah kedarah dalam Umno dulu2, sekarang harta tu dah kembali digunakan untuk hancurkan Umno...

Hasan Ali dah tercampak ke luar tapi adiknya Azmin Ali masih di dalam, tak takut dia buat onar pulak ke?

kos jamban hanya anggaran jer, bergantung besar mana talam nk tadah,sian Hassan Ali.....idolaku.

Noh Omar boleh 'stanby' nak saman Kerajaan Selangor....haha samseng jawa Tg karang

SPR gelak je tengok hangpa buat lawak....senang lagi la depa nak kelentong, rakyat tolak kerana dah bosan dengan tingkah laku pemimpin Pakatan Rakyat? padahal undi pun telah Najib 'transformasikan'.........aku belasah je ni

3 ulasan:

  1. Balasan
    1. spesis jin le gamaknya tu....kut sendiri bikin sendiri yg lulus lg haru

      Padam
  2. berak pun mau tunjuk lawa ke...
    busuknya semcam je le...
    kah kah kah

    BalasPadam

cetusan ranting 1 (terkini)