Cabang

Khamis, 22 Julai 2010

Tibai Noh Jangan Tak Tibai....


Datuk Noh Omar terpaksa membuat siding akhbar untuk menjelaskan strategi beliau mendedahkan konon-konon skandal curi pasir di negeri Selangor berbeza dengan strategi ‘on the ground’ Dr Khir Toyo….

Siap jadual pentas ceramah menjelaskan isu pasir dengan harapan rakyat Selangor khususnya faham siapa sebenarnya pencuri pasir….

Kih Koh Kih Koh Kih Koh….

Balun jangan tak balun Noh Omar woiii!…

memang pasir tu dari ‘underground’, nama pun korek pasir …

Khir Toyo 'on the ground' dan hang plak tibai 'underground'…

bila tak dapat makan komisen 2% dah cungap....

las-las dua-dua ekor Pakatan Rakyat kambus dalam pasir...kih kih kui


KUALA LUMPUR: Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor Datuk Seri Noh Omar berkata beliau mempunyai strategi berlainan dengan bekas Menteri Besar Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo dalam membongkar aktiviti perlombongan pasir tidak terkawal di negeri itu.

"Apabila tengok kenyataan kami berdua memang tidak sama, Dr Khir lebih kepada on the ground (lawatan) dan saya pula lebih kepada pendedahan dalaman bagaimana penyelewengan kroni wujud kerana saya mendapat maklumat dalaman," katanya kepada pemberita di sini pada Khamis.

Noh berkata pembangkang sengaja hendak mengalihkan isu berkenaan dengan mendakwa kononnya beliau dan Khir tidak bersatu menangani isu pasir.
"Kita kini mempunyai strategi yang berbeza dengan tidak seorang sahaja yang bercakap," katanya.

Noh berkata Barisan Nasional (BN) negeri Selangor tekad untuk bersatu hati untuk membuka mata rakyat tentang kelemahan kerajaan negeri Selangor yang mengandungi pakatan Parti Keadilan Rakyat, Pas dan DAP.

Beliau berkata 18 ceramah akan diadakan untuk menerangkan kepada penduduk Selangor berhubung isu pasir dalam tempoh tiga minggu ini.

mStar Online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cetusan ranting 1 (terkini)