Cabang

Isnin, 26 September 2011

Cis ! Nahas kau Khalid Abu Bakar.....

Lisa Goh


KUALA LUMPUR: Mahkamah Koroner pada Isnin memutuskan bahawa kematian Penolong Pengarah Kastam Selangor Ahmad Sarbaini Mohamed tiada unsur bunuh diri, homisid ataupun penglibatan pihak ketiga.



Koroner Aizatul Akmal Maharani dalam penghakimannya berkata pihaknya bersetuju dengan pandangan pakar terutama mengenai kecederaan yang dialami Ahmad Sarbaini.


Kecederaan itu lebih membuktikan Ahmad Sarbaini terjatuh dari tingkat tiga bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Wilayah Persekutuan tanpa disengajakan dan kematian disebabkan nahas, kata koroner.



Ahmad Sarbaini, 56, yang bertugas di pejabat Kastam Pelabuhan Klang, ditemui mati di gelanggang badminton di tingkat satu pejabat SPRM di Jalan Cochrane di sini 6 April lepas.



Beliau dilaporkan ke pejabat itu secara sukarela untuk bertemu pegawai penyiasat SPRM berhubung siasatan kes rasuah membabitkan 62 pegawai Kastam
.mStar


nota kaki : mujur si koroner tak justifikasi kes sebagai nahas kapalterbang....pundek lu TKP khalid abu bakar

1 ulasan:

  1. katakanlah apa yang engkau hendak katakan,sesuka hatimu sepuas hatimu selamamana engkau mahu.tapi ingat allah swt juga akan berkata dan perkataan allah swt tak akan dapat engkau patahkan walau semahu mana sekuat mana segagah mana pun yang engkau ada.kebenaran disisi allah swt.akan memberi balasan kepada kepuasan kamu dan segala apa yang engkau katakan didunia.

    BalasPadam

cetusan ranting 1 (terkini)