Cabang

Selasa, 8 April 2014

MH370 memang mendarat di Diego Garcia tapi kenapa tak pernah siasat ?







Tunggu punya tunggu siasatan akhirnya lenyap terus berita MH370.....kejap ada kejap takde,kejap bunyi 'ping' kejap tak dapat kesan sebab dalam sangat,kejap ribut kejap cuaca tak mengizinkan, kejap 'loop turn' kejap tak 'loop turn' ini bukan jet pejuang tapi jet penumpang...
  
Kejap akhbar asing buat fitnah kejap akhbar sendiri yang sahkan ia bukan fitnah, memang konspirasi kuasa2 besar. Siang malam bikin auta tapi seluruh dunia makin tau dia punya auta.Bila pemimpin pembangkang timbulkan persoalan dia kata pemimpin pembangkang nak jahanam dan malukan negara. Bila wartawan asak soalan yang pelik2 tak pernah pun nk bagi jawapan yang logik....

Bodek tak sudah2 sampai rakyat dah naik menyampah....

Shamsul Anuar - " Anwar dicabar buktikan Malaysia berbohong"

Hisham Auw - " Hendak main politik ada batasnya"

Melayu Johor - " Lebih 10 tahun, bila mau siap? "

Umno - Pundek

Diego Garcia adalah sebuah kepulauan dalam kawalan US yang tak pernah diambil peduli samada MH 370 benar2 mendarat di sana ataupun tidak. Ianya tidak pernah disahkan dengan bukti. Alangkah baiknya seluruh aset memulakan operasi di sana, barulah ianya boleh dibuktikan tiada pendaratan MH370, dengan membuang masa di lautan Hindi telah memberi ruang kepada 'mereka' mengerjakan MH370....cer tengok eh !

Dah letih.....


17 ulasan:

  1. ORANG KAKI BANGKANNG HABIS BANGANG MEMANG BANGANG .MACAM AHLI NUJUM.BERLAGAK PANDAI PULAK TU.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kaki bangkang lebih bijak...sebab tu bangkang! orang kurang pandai (bodoh!) macam omar bachik turut jer apa orang bodoh buat sebab akal sendiri bangang...Dr.G.

      Padam
    2. Sokong Anon 7:50

      Padam
  2. Kesian kt keluarga penumpang2 tu. Cuba letak diri kita kt tpt diorg. Tak dpt kita bygkan perasaan hiba & harapan kecewa. Takde hitam putih hidup atau tidak.

    BalasPadam
  3. Buat perkara yg tak betul, takkan nak angguk jugak. Kenalah bangkang. Tegur cara baik tak nak dengar. Bangkanglah ... bangang!

    BalasPadam
  4. Orang yang kuat bangkan tu lah yg suka celah kangkang yg haram,contohnya stopa Ali

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang kuat angguk pun ramai cucuk celah kangkang dan main ikut belakang sebab depa banyak wang!

      Padam
  5. Ketahui rahsia MH370 di http://kasyafmh370.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. terimakasih sudah berbagi informasi yang bermanfaat.

    BalasPadam
  7. selamat sore infomasi yang sangat bermanfaat

    BalasPadam
  8. sore gan info yang bagus trimakasih

    BalasPadam
  9. selamat petang trimakasih info bermanfaat

    BalasPadam

cetusan ranting 1 (terkini)