Cabang

Jumaat, 24 Mei 2013

Zahid dedah pula video KDN 2010....

Tumpu pada minit 3.45,7.49,8.50,15.32,17.89,29.26 dan 33.41....tiada beza dengan ni


 "Saya tak campur tangan" - kata Zahid Kdn....sini

 Tegas Ahmad Zahid, penahanan tiga lagi individu hari ini di bawah Akta Hasutan bebas daripada sebarang campur tangan politik dan di bawah tanggungjawab polis sepenuhnya.
"... segala urusan operasi saya serahkan kepada pihak PDRM dan saya berkeyakinan tentu polis mempunyai bukti dan asas-asas yang kukuh melakukan penahanan itu.

"Dan saya tidak langsung campur tangan di dalam penahanan itu dan saya harap pihak rakan-rakan wartawan dapat bertanya dengan pihak polis sendiri," katanya ketika ditemui wartawan, di Putrajaya, hari ini.


nota : Menteri baru paling cilake bila dia kata tak campur tangan dengan segala penangkapan manusia yang 'berdosa' tu, bernafsu nak jadi menteri untuk makan gaji buta ke?

Bapak kena campur tangan le bila Along balun Angah hanya kerana Angah nak kepastian kenapa Along tipu Mak sebab nk selit belen beli jet RM5.6 juta padahal harga sebenar cuma RM5.2 juta.....ini keluarga kecil,Zahid jadi bapak kepada 28juta rakyat !!!!!

Menteri wajiblah masuk campur tapi dalam bidang kuasanya serta berlaku adillah......Lebih baik tak payah jadi menteri, elok diam2 duduk rumah bela pookie

** koghang layan sampai abih ye Vadivelu kikiki.....velpari veloo,amah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cetusan ranting 1 (terkini)