Cabang

Khamis, 20 Oktober 2011

Zul Kulum terus membabikan dirinya sendiri.....alahai


Apa nak jadi dengan penjilat sekor ni, dia faham ke buat-buat tak faham ataupun saja nak timbulkan provokasi. Maklumlah, pada Majlis Himpun Selamatkan Akidah nanti dia merupakan salah seorang pemidato yang akan menaikkan sentimen anti agama nanti.

Bukannya medan yang digunakan dia untuk selamatkan akidah terutama untuk ahli-ahli umno yang telah jauh menyimpang dari akidah Islam dalam berekonomi, bersosial dan juga berpolitik....dia yang beria-ia walaupun tidak diminta oleh penganjur.

Penulis sendiri mengakui tidak berapa arif 100% tentang Hukum Hudud, malah sentiasa bermuhasabah diri untuk berbicara mengenai Hukum Allah ini. Namun, tidak bermakna penulis tidak memahami sedikit dalam perkara-perkara cabang pelaksanaannya....

“Berjimaklah melalui depan atau melalui belakang. Jauhi dari memasukkan zakar ke dalam dubur dan berjimak semasa haid.” (Riwayat An-Nasai)

“Tidak kiralah dia berjimak dalam keadaan berdiri , duduk atau meniarap (suami menindih perempuan yang meniarap dilantai) selagi tempat masuk zakar adalah faraj.” (Riwayat Bukhari dan Muslim)

Hukuman kepada peliwat walaupun secara umumnya tetap dikenakan tapi cara hukuman dijatuhkan tentulah berbeza kepada si pelaku dengan mangsa yang rela, mangsa yang dipaksa, isteri yang rela dan isteri yang dipaksa....jika penulis salah sila betulkan !

"Seksyen 14 enakmen tersebut yang menerangkan tentang liwat yang dimaksudkan dengan seseorang lelaki memasukkan zakarnya ke dalam dubur seseorang lelaki atau perempuan, kecuali isteri".

'Kecuali isteri' bukannya bermaksud enakmen Hudud yang diluluskan membenarkan suami meliwat isteri....

Sepatutnya perang habis-habisan terhadap YBaB sekor ni wajib dilancarkan kerana dia seorang yang berpengetahuan tentang hukum syariah tapi cuba memesongkan pegangan akidah orang-orang Islam di Malaysia ni..sibuk sangat nak HIMPUN konon.

sila rujuk di Harakahdaily

nota kaki : Spesis katak bebas semakin laris digunakan media utama umno untuk menimbulkan kebimbangan orang-orang Islam dan melayu menjelang PRU 13 nanti terutama kepada pengundi-pengundi wanita (seperti isu liwat isteri). Semata-mata sentimen akan terus dimainkan supaya akan ada diantara mereka yang memberi undi simpati pada United Malays Nation Organization tajaan British laknatullah ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cetusan ranting 1 (terkini)