Cabang

Isnin, 14 Mei 2012

Bersih 3.0 : Timbalan Ketua Polis boleh ditangkap tanpa waran ?


betui ka apa yg aku dengar dlm berita td timbalan ketua polis negara kata undang2 negara kita tak sama dengan undang2 negara lain?

Polis berhak menangkap sesiapa sahaja mengikut budi bicara polis tanpa menunjukkan sebarang waran tangkap terutama dalam kes tangkapan kpd rakyat yang menyertai Bersih 3.0 bebaru nih....di sini

Negara lain sekiranya nak tangkap mesti tunjuk waran tapi negara Malaysia lain ?

betui ka ?

Tapi bila beliau mengulas isu jual burger depan rumah Ambiga...di sini lagi macam sial,siap galakkan lagi?

nota kaki : Patutlah pengganas di bawah ni jadi anjing gila sebab memang tak tahu tujuan menghalang unjuk rasa aman Bersih 3.0,kerana ikut arahan ketua yang tidak tahu hormat undang2 dan perlembagaan negara untuk berhimpun secara aman...Lawan tetap Lawan !!


4 ulasan:

  1. Ucapan paling BANGANG TKPN ni...
    Berdemo dan buat kacau di depan rumah orang tak salah walaupun tuan rumah dah buat aduan..

    Ingat perkataan tu..."TAK SALAH SBB DILUAR KAWASAN RUMAH"

    Utk TKPN yg paling BANGANG...
    Kalau macam tu kenapa kau orang ambil tindakan merampas dan memberhentikan ceramah2 PR sedangkan ceramah2 PR dibuat dalam kawasan sendiri dan tidak masuk dlm kawasan orang buat aduan tu?

    Ini lah Allah dah tunjuk betapa BODEK nya TKPN ni pada pemerintah BN

    Utk TKPN yg BANGANG....
    Rakyat bukan BODOH macau kau tu utk menilai sesuatu perkara.

    BalasPadam
  2. Bhai SheikhOttomann...

    Err... gambar yang lu tayangkan tue bukan ker gambar senarai anggota PDRM yang dah kojol mampus dibunuh oleh peserta BERSIH 3.0 ....

    Rasanyer semua tue dah jadi bangkai dah... kena bunuh.... bukan ker Timbalan KPN yang cakap ader ancaman kematian....

    Hahahaha...

    BalasPadam
  3. anda bayangkan bahawa tkpn ni seorang tukang kebun sekolah ,,,, tentu hidup dia bahagia...kan....

    sebenarnya dia pun tak nak mengampu...tapi post dia tu yang terpaksa mengampu...

    BalasPadam
  4. TKPN ni pon satu kapal gak dengan Chedet!! Jenis darah terlebih melayu... terlampau umNO!

    BalasPadam

cetusan ranting 1 (terkini)