Cabang

Selasa, 5 Mac 2013

Edisi Terang Lagi Bersuluh ! Najib lupa yang dia juga sedang bersandiwara......


 Bercakap kepada pemberita semalam, Puteri Maryam Kiram mendakwa yang dirinya juga pernah ditawar untuk menjadi sebahagian dari drama oleh pihak-pihak berkenaan satu ketika dahulu.

 “Saya yakin perkara ini hanya drama selepas saya pernah duduk sekali bersama mereka.

Lagi pengakuan Puteri Maryam berkenaan drama ini....di sini (SH)


Menuduh Sandiwara Lahad Datu sebagai sandiwara adalah perbuatan cukup keji

"Apabila saya berdepan dengan balu-balu, anak-anak mereka, saya cukup sedih. Ada seorang balu kehilangan suami dalam keadaan dia mengandung sebulan, ada anak (berumur) lima hingga enam tahun yang tidak tahu apa, dia beritahu saya bapa kena bom seolah-olah bapa dia akan muncul semula. Inilah kisah-kisah yang menyedihkan saya.kata Najib.

Lagi kisah Najib menyampaikan ucap sedih berkenaan Sandiwara Lahad Datu di sini (SH)

Ini juga dirasai oleh keluarga wanita Mongolia yang mati dibom...

SD 1 . Ketika gadis Mongolia itu di bawa ke atas bukit, dia merayu agar tidak diapa-apakan kerana dia mempunyai anak dalam kandungan,namun patuh kpd arahan,wanita Momgolia itu di tembak di kepala. 

Selepas tembakan, wanita Mongolia masih menggerakkan tangan dan untuk memastikan dia benar-benar telah mati, Sirul telah menembaknya sekali lagi.

Akhirnya tubuh wanita Mongolia itu dibom hancur sehancurnya untuk menghilangkan segala bukti kewujudan gadis Mongolia di bumi bertuah ini.BlackRose

*Umno Apco Laknatullah terus bermain api sehingga rakyat Malaysia terdedah kepada ancaman asing. Kerana mabuk kuasa, segala tindakan mereka menjerat leher rakyat sendiri.

Pastikan tiada satu undi pun akan diberi oleh rakyat Malaysia kepada pengkhianat negara yang sebenar. Malaysia Boleh ! Sulu pun Boleh !
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cetusan ranting 1 (terkini)