Cabang

Isnin, 27 Mei 2013

Punca MB Haram Perak masih bersembunyi telah dikenalpasti....


lagi kisah di sini...HD

* MB Haram sendiri telah kecundang di Pangkor selepas pengiraan undi biasa di pusat2 mengundi dengan kekalahan 1000 undi lebih....oleh kerana campuran undi pos dan undi awal TLDM telah menyelamatkan beliau.

8 ulasan:

  1. pelik !!!!!!pru paling pelik...

    BalasPadam
  2. APA YANG NAK PELIKNYA.....BILA PENYAMUN BELA PENYANGAK RAKYAT JADI MANGSA SEBAB MASIH ADA PUAK YANG TAK MAHU UNTUNG MASIH SUKA BAYAG CUKAI DAN HARGA BARANG TINGGI. KAN TAK PELIK NAMANYA.....

    BalasPadam
  3. pada orang perak kalau ada anak hindu paria nak jadi calon lain kali halaukan

    BalasPadam
  4. hahahaaha tak habis2 menipu..... setakat nak buat persepsi mcm nie org gila tanjung rambutan pun bole.... kalau berani ko tunjuk laaa.. statistik saluran peti undi dun pangkor.... penipu...memang dasar anak bangsat!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  5. Tipu dlm pilihan raya memang slalu dgr... tapi tipu dlm PRU 13 ni dah teruk benar.

    BalasPadam
  6. Mcm ni la, pru dah berjalan 13X, sejak dari dulu lagi memang pecahan mengikut kerusi, bukan populariti, ketua pembangkang sedia maklum, pemerintah pun sedia maklum. Ketua pembangkang pernah bersama yg memerintah, LKS, HH, TGNA semua sedia maklum bagaimana demokrasi kat Malaysia ni. Tapi, mereka tak pernah menyalak, sebab itulah sistem yg diguna pakai dari dulu lagi. Kalau nak kata SPR penipu, pada aku memang ada penipuan, tapi mcm mana nak buat perubahan? Usaha la sampai berjaya, sistem disini bukan seperti di Amerika.

    BalasPadam
  7. Jenayah bunuh meningkat (termasuk tembak dan bom c4), anak haram meningkat. Pembela kebenaran di tangkap dan seksa. Penipu PRU, pencuri wang negara dipuja.
    Katipang

    BalasPadam
  8. Kalau dibiarkan atau redha dengan kebejatan hidup yang nista united Munafik begini dan tiada orang2 atau pembela keadilan, maka tunggulah LAKNAT dan KECELAKAAN dari Allah yang maha adil dan maha mengethui.
    Apa jenis bencana dan petaka , kita tunggu dan lihatlah nanti.
    - My name is Nobody

    BalasPadam

cetusan ranting 1 (terkini)