Cabang

Isnin, 24 Oktober 2011

Usahawan Katil Entot-Entot.....

Kalau tuan-tuan dah bayangkan bagaimana rasanya tidur di atas 'Katil Lipat' seperti gambar ni....tolong jangan susah-susah untuk bayangkan berapa harga yang tuan-tuan perlu bayar bagi mendapatkannya di kedai ataupun di mana-mana shopping kompleks.

Sekiranya tuan-tuan mendapat pula kontrak untuk membeli 100 biji 'katil lipat' ini secara borong....cubalah bayangkan berapa keuntungan yang tuan-tuan dapat sekira sebijinya sahaja beroleh untung RM400.00 di mana modal yang diperlukan hanya RM100.00 sebiji.Cuma perlu congak dah dapat RM40,000 untuk 100 biji.

Tak perlu bermandikan peluh dan keringat cuma main air liur dan sedikit duit top-up tuan-tuan dah boleh di gelar usahawan hasil didikan Majlis Amanah Rakyat....

Itu baru dikira 1 item untuk 'katil lipat@katil entot2', camna plak kalau diberi tender secara terus untuk melengkapkan beberapa peralatan kursus di sebuah Pusat Latihan Majlis Amanah Rakyat...seperti di sini


nota kaki : Bebaru ni ada sahabat baru menyewa di sebuah premis lot kedai Medan Mara Sitiawan, ukuran 10x20 tanpa bilik air dan ruang stor dengan harga RM 800.00 sebulan. Nak menolong rakyat ke pundek apa ni ?

1 ulasan:

  1. cerita la macam mana pun..
    pencacai UMNO ni mana ada otak untuk berfikir??

    BalasPadam

cetusan ranting 1 (terkini)