Cabang

Rabu, 20 Mac 2013

Akhirnya Rosmah muncul setelah Bala tiada....


 "Saya berada di bangunan Tabung Haji dari petang hingga tengah malam. Ada ramai saksi di sana," kata beliau di muka surat 140 dalam biografinya yang dijual dengan harga RM150.

"Saya takut jika cicak jatuh ke atas saya. Saya juga takut gelap. Kenapa pula saya nak panjat bukit di tempat pembunuhan?" kata Rosmah dalam buku tersebut.

Dipetik The Malaysian Insider, Rosmah menambah, beliau "disoal siasat" selama enam jam di Bukit Aman sebagai respons dari "tuduhan" ke atasnya.


Biografi tersebut menceritakan perjalanan hidup Rosmah dari remaja hingga menjadi isteri Najib.
Apabila melancarkan biografi tersebut, Dr Mahathir berkata, buku tersebut akan diedarkan ke sekolah-sekolah sebagai panduan kepada generasi akan datang "100 atau 200 tahun dari sekarang".

"Saya selalu kata pemimpin kita harus menulis pengalaman dan pemerhatian mereka. Ini adalah buku yang baik dan akan menjadi panduan kepada generasi akan datang 100 hingga 200 tahun dari sekarang," katanya lagi...

lagi celoteh rosmah di sini...SH

* Ingatkan Bala je, rupanya Tun Madey pun disihirnya...hebat punya puaka tengok Sini

7 ulasan:

  1. aku memang tak akan beli. biografi ini ada menceritakan perkahwinannya sebelum dgn najip tak? klau takada tak lengkaplah. membazir bayar RM150

    BalasPadam
  2. Saya takut jika cicak jatuh ke atas saya. Saya juga takut gelap. Kenapa pula saya nak panjat bukit di tempat pembunuhan?" kata Rosmah dalam buku tersebut.



    tak mention pun kawasan tu berbukit?....ahhh kantoi dah!

    BalasPadam
  3. Yakinlah bahawa ALLAH akan dedahkan kebatilan pada bila-bila masa dan di mana-mana jua ....DULU.....KINI......dan......SELAMANYA !!!!

    BalasPadam
  4. Apa lah jasa budak Altantuya
    Sampai pembangkang x tidur malam
    Apa lah budi pula SiBala
    Dijaja ceramah setiap malam?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Antara pencacai UMNGOK yg bodoh fatka
      ABU : ASAL BUKAN UMNO
      ABCD : ASAL BUKAN CAP DACING

      Padam
  5. apa ke tengin ! peduli pe Altantuya atau Bala,bukan diorang lulus minyak dan barang naik ke hape....mangkok laki bini tu patut dikesahkan,perosak bumi Msia

    sian Mahathir kan?

    BalasPadam
  6. Ada cerita di LSU (Lusiana State University) bersma dengan 6 kawan gagak dari stadium basketball....
    Tak ada tak lengkap......
    Kalau ada mungkin erotic sikit.

    BalasPadam

cetusan ranting 1 (terkini)